زیرانداز عکاسی نوزاد چیست؟

پارچه ماهگرد نوزاد، یه وسیله خفن برای ثبت خاطرات شیرین دوران نوزادیِ. این پارچه‌ها معمولاً طرح‌های فانتزی و رنگ‌های شاد دارن و فضای مناسبی رو برای عکاسی از نوزاد فراهم می‌کنن. والدین می‌تونن هر ماه از نوزادشون رو روی این پارچه‌ها بخوابونن و عکس بگیرن. این عکس‌ها می‌تونن به‌عنوان یادگاری از دوران نوزادی نوزاد حفظ بشن.

آیا می‌دانید عکاسی از نوزاد زیر یک سال چقدر می‌تواند در آینده برای شما خاطره‌انگیز باشد و باعث شود یک آلبوم کامل و شیرین از نوزادتان داشته باشید؟ این آلبوم می‌تواند دیجیتالی یا چاپی باشد. اما خب باید چه‌کار کنیم که بتوانیم بهترین روش خاطره‌ها را در کنار نوزادمان با عکس گرفتن از او ثبت کنیم؟

روش‌های متعددی برای ثبت خاطرات نوزاد وجود دارد، مانند گرفتن عکس نوزاد در آتلیه، در طبیعت یا گرفتن عکس دست جمعی در کنار پدر و مادر و یا خانواده، مخصوصاً پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها.

ولی آیا شده به این موضوع فکر کرده باشید که چطوری می‌توانید با توجه به مشغله بعد از زایمان و کارهای خانه از نوزادم عکاسی کنید؟ آیا این عکاسی فقط به بردن آتلیه و گرفتن چند عکس ختم می‌شود؟ باید بگویم خیر.

از آنجایی که حس مادرانه قوی‌ترین حس دنیاست، یک مادر دلش می‌خواهد تا همه اولین تجربه‌های نوزادش را ثبت کند، مثلاً اولین نشستن، اولین دندان، اولین چهار دست و پا راه رفتن، اولین راه رفتن و یا اولین عید و یا اولین غذا خوردن و یا اولین‌های دیگر که برای نی‌نی‌های امروزی تمومی ندارد.

ما در این مقاله یک روش عالی برای یک‌بار عکاسی در ماه به شما معرفی می‌کنیم که شما مامان مهربان پرمشغله را از سردرگمی عکاسی‌های متعدد راحت می‌کند.

 

زیرانداز عکاسی نوزاد یا پارچه ماهگرد عکاسی نوزاد از کجا بخریم؟

 

پارچه ماهگرد نوزاد طرح دایناسور برند لالاآنجل
پارچه ماهگرد نوزاد طرح دایناسور برند لالاآنجل

پارچه ماهگرد نوزاد روشی خلاقانه برای ثبت سن ماهانه کودک شماست. به شما کمک میکند تا ماه به ماه با یک پشت زمینه زیبا از کودکتان عکسهای فوق العاده بگیرید. پارچه ماهگرد نوزاد را روی زمین پهن می کنید، نوزاد خود را روی آن قرار می دهید و در صورت تمایل اطراف دلبند تان را با وسایل خلاقانه مانند عروسک و چیزهای شاد می چینید. و برای برجسته سازی سن نوزاد از یک قاب عکس، زیور آلات، گل، برگ، اساب بازی و موارد دیگر می توانید استفاده نمایید.

پارچه خاطره نوزاد روشی عالی برای ایجاد آلبوم عکس یادگاری است که تمام یک سالگی نوزاد در آن ثبت شده است.

بسته به سلیقه شما اینکه نوزادتان دختر یا پسر است میتوانید پارچه ماهگرد نوادتان را انتخاب نمایید. سایز پارچه های ماهگرد به اندازه کافی بزرگ هستند.

پارچه ماهگرد نوزاد دارای تنوع و رنگ بندی فوق العاده شاد هستند، به طوری که که دیگر نیازی به قرار دادن المانهای مختلف بر روی پارچه نمی باشد. سعی شده در طرح ها از المانهای مرتبط و سبک های خاصی استفاده شود.

یک لباس ثابت برای تمام عکسهای ماهگرد انتخاب کنید. و یا از لباس های ست ماهگرد نوزاد لالاآنجل استفاده کنید.

در استفاده از پارچه ماهگرد سعی شود یک لباس تا حد امکان استفاده شود، چون رشد و تغییر نوزادتان را به خوبی در عکس های گرفته شده از ماه 1 تا ماه 12 بخوبی در آلبوم دلبندتان نشان می دهید.

اگر تعداد لباسی که برای عکاسی از دلبندتان بر روی پارچه ماهگرد محدود هست و یا رشد نوزادتان به نسبت سایر نوزادان سریعتر و درشتر است و نمی توانید همان لباس ماه اول را در ماههای بعدی استفاده کنید ناراحت نباشید، در اینجا پشنهاد ما لباس ماهگرد نوزاد است. 

در اینجا چند نکته برای استفاده از پارچه ماهگرد نوزاد آورده شده است:

  • برای عکس‌برداری از نوزاد، فضایی آرام و مناسب رو انتخاب کنید.
  • نوزاد خودتون رو در لباس‌های راحت و مناسب بپوشانید.
  • از نور طبیعی برای عکس‌برداری استفاده کنید.
  • برای جذاب‌تر شدن عکس‌ها، از استیکرها یا وسایل تزئینی استفاده کنید.

با استفاده از این نکات می‌تونید عکس‌های زیبایی از نوزاد خودتون بگیرید که برای همیشه به یادگار خواهند ماند.

یه نکته دیگه هم که خیلی مهمه اینه که از این فرصت استفاده کنید و با نوزادتون بازی کنید و باهاش حرف بزنید. این کار باعث میشه که نوزادتون راحت‌تر بشه و عکس‌های طبیعی‌تری بگیره.

Facebook X Email Pinterest WhatsApp WhatsApp Telegram
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من