مجله لباس کودک

انتخاب بهترین نام دختر و پسر دوقلو

در اینجا چند مورد که باید در هنگام انتخاب نام برای پسران و دختران دوقلو به ذهنتان بیاورید.

  • چوب با موضوع. دو نام کاملا مخالف برای دوقلوها را انتخاب نکنید.
  • نام با همان حرف را انتخاب کنید
  • پیشنهاد میکنیم اسامی را با همان تعداد هجا انتخاب کنید.
  • نام های کودک که با همان حرف آخر به پایان می رسد بسیار عالی خواهد بود.
  • شما حتی می توانید نام هایی را که صدا یا قافیه مشابه دارند انتخاب کنید.

نام هایی با معنی مشابه برای پسران و دختران دوقلو:

1- اندرو و آندریا :

اندرو یکی از جذاب ترین نام های پسر بچه قدیمی است. و میزبان نام مستعار مرتبط با این نام دوستانه تر می شود.

نام آندرها از اواخر قرن نوزدهم در حال گردش است، اما تا دهه 1940 شاهد موفقیت واقعی نیست. اصطلاح آن ممکن است “مردانه” باشد، اما نام کاملا زنانه است.

2- Jade and Jayden


این یکی از 10 نام برتر در فرانسه است

Jayden نسخه مردانه جید است. این نام پس از اینکه بریتنی اسپیرز انتخاب شد، یک جهش بزرگی به دست آورد.

3-الیور و اولیویا

الیور در اوایل قرن بیستم استفاده سنگین را تجربه کرد، اما از دهه 1960 به نفع خود نرفت. اما اکنون در آمریكا از تجدید حیات است.
نام اولیویا ابتدا توسط شکسپیر در بازی “شب دوازدهم” به عنوان نسخه زنانه الیور ساخته شده است.

4. براون و برانا :

5- یونس و جیمیما:

یونس یک نام عهد عتیق است که توسط پیامبر هدایت شده اسرائیل متولد شده است. جالب توجه است، این نام در دو کشور نهنگ – آلاسکا و هاوایی آشناست.
Jemima نیز نام عهد عتیق است، که توسط والدین بزرگ یوهو به عهده دارد. این در حال حاضر یکی از 200 نام برتر در انگلستان است.

6- برت و برتا :

برت به عنوان نام مستعار برتامام و آلبرت شروع به کار کرد، اما اکنون بریتانیا آن را جلا داده است. برت جانس، خواننده و ترانه نویس انگلیسی، اسم آن است.
برتا نیز مورد علاقه ی قرن بیستم بود. این عجیب و غریب قدیمی و دوست داشتنی در کتاب نام های روشن ما باقی خواهد ماند.

نام های مرتبط با طبیعت برای پسران و دختران دوقلو:

7- خلیج و ساحل:

با محبوبیت نام های اسامی که تمام وقت بالا هستند، ساحل می تواند انتخاب هوشمندانه ای برای فرزند شما داشته باشد. شما حتی می توانید

خلیج یک نام طبیعت قابل استفاده . این الهام گرفته از بدن آب است که به دریاچه یا اقیانوس وصل شده است. ما فکر می کنیم صدایی شگفت انگیز است.

8- شبدر و کلیف:

نام توپوگرافی Cliff به عنوان یک فرم کوتاه از نام Clifton و Clifford شناخته شده است. کلیفورد لی “کلیف” برتون، گیتاریست سابق باس برای متالیکا، می تواند معروف ترین ناشر آن باشد.

شبدر یک انتخاب جذاب و جذاب برای نام کودک طبیعت است. این برای والدینی است که می خواهند از نام های گل های سنتی مثل لیلی یا رز استفاده کنند. و به عنوان بسیاری از شما می دانید، شبدر با موفقیت موفق است.

9-کاج و پتونیا:

Pine Monicer یک جایگزین بسیار عالی برای برادران وارنر یونانی، الم، بلوط و Spruce است. این به عنوان یک نام برای دختران آغاز شد، اما اکنون برای پسران بیشتر استفاده می شود.

پتویا از گل زیبا، شکوفه ای که در تابستان شکوفا می شود الهام گرفته است. از طریق “Loony Tunes” به جریان اصلی وارد شد. Petunia نام دختر Porky Pig بود.

نام معنوی برای پسران و دختران دوقلو:

10- آبیگیل و بنجامین:

Abigail یک نام عبری، نام کتاب مقدس است، به معنی “منبع شادی”. دو کتاب در کتاب مقدس ابجیل وجود دارد. Abigail یک همسر زیبا از نابل بود، که در برخورد با ارتش دیوید نمایش خوبی داشت. پس از مرگ نابل، با دیوید ازدواج کرد. علاوه بر این، Abigail نیز نام خواهر دیوید بود.

بنجامین یک نام عبری است، یعنی “خوش شانس یا دست راست”. بنيامين نام جوانترين پسر یعقوب و راچيل بود. او همچنین بنیانگذار یکی از دوازده قبیله اسرائیل بود.

11- امانوئل وما:

امانوئل یک نام عبری است که در فصل هفتم و هشت کتاب اشعیا آمده است. این یعنی “خدا با ما”

اما نوع زنانه نام امانوئل است. استفاده شدید از این نام آن را به عنوان یکی از برندهای معروف زمان شناخته شده است.

12- ناتالی و ناتان:

Nathalie یک نام معنوی دوست داشتنی است، به این معنی که در کریسمس متولد شده است. برخی حتی این نام را به ناتانیل، یکی از دوازده رسول در کتاب مقدس، مرتبط می کنند.

ناتان نام یکی از انبیاء عهد عتیق بود. او معلم سلیمان و مشاور داوود بود. این به این معنی است که او داده است.

13- آلیسا و آسر:

آلیسا یک نام عبری است، به این معنی خوشبختی بزرگ است. این نام نسبتا از فرم های دیگرش آلیسا و آلیشیا استفاده می شود، احتمالا به دلیل ارتباط آن با لیزا.

ممکن است دشوار باشد که باور کنید، اما اسر نیز یک نام کتاب مقدس است. و به رغم روابط کتاب مقدس، این نام کاملا مدرن و شیک است.

14- فلیکس و فلیسیتی:

فلیکس یک نام قوی و قوی است که به معنای “خوشحال” است. این نام به ما یادآوری Felix Cat، گربه کارتون بسیار محبوب است.

Felicity یکی از آن نامهایی است که لبخند بر چهره ما می گذارد. از کلمه لاتین “Felicitas” گرفته شده و به معنای “شادی و خوشبختی” است.

15- Letitia و Laris:

Letitia، به معنی “شادی و شادی” نام سنت است که به شدت احترام بسیار در اسپانیا بود. این نام اولیه و مناسب با خانواده های لاتین بسیار محبوب است. شما حتی می توانید برای تنوع آن، Lettice بروید.

لاریس یک نام لاتین است، به این معنی “خوشحال” است. ما فکر می کنیم که این نام یک نام کامل بین فرهنگی را ایجاد می کند. به نظر می رسد آشنا، در عین حال دوستانه در حالی که حفظ charisma خارجی.

15- فلور و جنگل:

فلور نه فقط با سبز در اطراف آنها، بلکه با الهه روم چشمه ها و گلها نیز مرتبط است. همچنین متعلق به سنت است، نام Flora در سنین مختلف مورد علاقه اسکاتلند بوده است.

نام فرانسوی شغل فرانسوی شایع تر است زیرا فرورت آن را تغییر می دهد. این نام با Forest Steven Whitaker، بازیگر آمریکایی همراه است.

16- رز و رن:

نام رز بدون توضیح نیاز ندارد، درست است؟ این نام گل شیرین و بوی نامحدود به عنوان نام و نام خانوادگی و نام اصلی صدایی است. این نام کاربری در دهه 1990 به بالاترین نقطه رسید.

رن نام ژاپنی است، به معنی “لوتوس” است. این نام مشهور است برای پیوند با رن McCormack، شخصیت کوین بیکن در “Footloose”. رنی نام مستعار ناز می کند

17- امیر و امیرا:

امیر یک نام عربی دوست داشتنی است، به این معنا که “درخت خاکستری”. بازیگر عمر اپپس این نام مشترک خاورمیانه را برای پسرش انتخاب کرد. امیر نیز عنوان مقام عالی است.

امیرا نسخه زنانه نام امیر است. این نام مستعار به طور سنتی برای دختران متولد شده در Shavuot، برگزار می شود. این نام فوق العاده محبوب توسط Amira Ahmed، مدل سومالی-فیلیپینیایی تامین می شود.

18-مدیسون و میسون:

مدیسون نام آلمانی است، یعنی “نبرد قدرتمند”. این نام تحت تأثیر فیلم بسیار پرطرفدار «چلپ چلوپ» قرار گرفت، جایی که دوریل هانا یک پری دریایی با همان نام بازی کرد.

میسون، به عنوان نام خانوادگی، به قرن 11 می رسد، زمانی که نام های خانوادگی به عنوان شناسایی استفاده می شود. امروزه این نام به طور انحصاری در کشورهای انگلیسی زبان استفاده می شود.

19-ویلسون و آلیسون:

اگر شما نام ویلیام را دوست دارید، اما از این واقعیت که از آن بسیار رایج است متنفرید، می توانیدویلسون را انتخاب کنید، یعنی «پسر ویلیام».

آلیسون از آلیس مشتق شده و به معنای “نوع نجیب” است. Gwyneth Paltrow آن را به عنوان نام برای دخترش اپل استفاده کرد.

20-اشعیا و ایزابلا:

اشعیا نام یکی از بزرگترین انبیا در کتاب مقدس بود. این نام به معنای “خدا نجات است”.

نام ایزابل چهار نام هجایی نام سلطنتی، زیبا و همه جانبه زرق و برق دار است. این بدین معنی است که خدا سوگند یاد می کند.

21-مایا و ماکس:


میا به عنوان یک ماریو کوچکتر وارد جهان شد، اما به لطف بازیگر آمریکایی میا فارو، به عنوان نام مستعار، خشمگین شد.

حداکثر یکی از رایج ترین نامهای حداکثر Maxwell، Maximum و Maximilian است. این علاقه طولانی مدت آمریکایی ها در واقع یکی از نام های بزرگ است.

22- ساموئل و سوفیا:

ساموئل در لیست بیش از 100 کودک نام خانوادگی بیش از یک قرن را ندیده است. حالا باور نکردنی هست این نام کلاسیک با والدین برای جذابیت عجیب و غریب و معنای زیبای او برخورد شده است.

نام زمان سوخته سوفیا به طور مداوم در نمودار بوده است، زیرا دولت شروع به ردیابی روند نامگذاری کرد. نام به نظر می رسد پیچیده و زیبا است.

23-چارلی و شارلوت:

نام چارلی از قرن شانزدهم استفاده شده است و توسط تعدادی از پادشاهان و حاکمان متولد شده است. این در حال حاضر یکی از 20 نام برتر در اسکاتلند، ایرلند و سوئد است.

شارلوت، نسخه زنانه نام چارلز دارای جذابیت پایدار برای آن است. این نام کاربری فقط برای کلمات بسیار دوست داشتنی است. این در بیش از یک قرن در آمریکا استفاده شده است و هنوز قوی است.

نام های فصلی برای پسران و دختران دوقلو:

1- جولیوس و جولیا:

جولیوس نام خانوادگی باستان رومی مشتق از جولیان است. این شایسته، کلاسیک، خوش تیپ و هوشمند است و به روزهای روم باستان ختم می شود.

جولیا یک نام لاتین است که از جولیوس گرفته شده و به معنای “نرم و موی و جوان” است. نام کوتاه است به طلسم، اما دارای یک صدای ریتمیک سه هجا.

2- ژانویه و نوا:

ژانویه، سال جدید با این قطعنامه جدید به ارمغان می آورد، که به ویژه هنگامی که شما در حال تلاش برای از دست دادن وزن کودک است. پس چرا فرزندتان را پس از آن نامگذاری نکنید؟ و برای تلفن های موبایل خنک تر از آوریل و مه است.

نام لاتین Nova، به معنی “آغاز جدید” انتخاب مناسب برای دختران است. و این نام یک ستاره است. مفهوم و معنی پشت این نام یک گزینه جالب است.

3-فوریه و فریا:

نام پسر نوزاد فوریه از کلمه لاتین februa می آید و به معنای “جشن تمیزکاری” است. ما عناوین زمستانی این نام را دوست داریم

Freya نام الهه نویی از باروری و عشق است. ما دوست داریم که چگونه این نام از زبان خارج می شود. و Freya با ماه ولنتاین هم می رود!

4- آگوستوس و آگوستا:

Augustus یک نام لاتین است، به معنی “عالی و با شکوه” است. این اسم بزرگ از نمودار نام نوزاد در دهه 70 و 80 افتاده است، اما در حال حاضر بازده خفیفی دارد.

آگوستا، نسخه زنانه نام آگوست نیز به ماه اوت می آید. این یک بار به عنوان افتخار افتخار به همسران و دختران امپراطورهای روم داده شد.

5-آفتابی و نیکو:

آفتابی یک نام کودک روشن و پر جنب و جوش برای دختر کوچک شما ایجاد می کند. این نام دوست داشتنی با Sunny Mabrey، بازیگر آمریکایی است.

Nikko یک نام ژاپنی زیبا است، به این معنی “نور خورشید” است. براون مککینت نیز این نام دوست داشتنی را برای پسرش انتخاب کرد. و این یک نام شخصیت در “The Wizard of Oz” است.

نام مقصد برای پسران و دختران دوقلو:

1-لندن و لندن:

هرچند نام لندن برای پسران طراحی شده است، اما برای دختران بسیار محبوب است. به معنی “وحشی و جسورانه” نام لبه اضافه را می دهد.

تعداد بسیار کمی از مردم می دانند که لندون به عنوان نام محل سکونت سرچشمه می گیرد. بله، شما آن را درست حدس زدید. لندون از لندن مشتق شده است. حلقه منحصر به فرد این مونیتور بسیار جذاب است.

2- ادن و ورونا:

Eden، همانطور که در باغ مقدس ادن، یک نام عبری است، به معنی “محل لذت”. این نام کاربری به طور چشمگیری افزایش یافته است، در سال گذشته بیش از یکصد مکان پرتاب می شود. در سال 2015 Eden به بیش از 500 پسر بچه داده شد.

ورونا، نام شهر خیره کننده ایتالیایی شمالی، تبدیل به یک تغییر مدرن ورونیکا شده است. سینکلر لوئیس این نام را برای یک شخصیت در رمان او Babbitt استفاده کرد.

3-برونکس و بروکلین:

برونکس، یک مکان در نیویورک، پس از زادگاه اولیه هلندی، جوناس برانک نامگذاری شد. وقتی پوت ونتز و اشلی سیمپسون از آن برای پسرش استفاده می کردند فوق العاده محبوب شد.

نام Brooklyn در چند سال گذشته پیشرفت بزرگی را تجربه کرده است. از آنجاییکه نام پسر Borough در دهه 90 میلادی نامگذاری شده است، این نام 21 نام محبوب ترین دختر بچه است.

4-داکوتا و دالاس:

نام مرسوم، داکوتا یکی از معتبرترین نامهای دهه 90 بود، اما اکنون کمی عقب مانده است. این نام یکنواخت، زمانی که داکوتای فاننینگ، بازیگر آمریکایی به خط مقدم آمد، به قلمرو زن ظاهر شد.

دالاس، با الهام از نام محل در آمریکا، در واقع نام ایرلندی است که به معنی “ماهر” است. این رونوشت احساس خستگی ناپذیر و تجدید نظر گسترده ای دارد. شما چی فکر میکنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.